luni, 12 aprilie 2010


Vocea inimii mele te striga...tu nu o auzi...
Te voi iubi in secret....
Te voi dori in tacere!....
Te acopar cu sufletul meu...
Ma lupt cu uitarea ta
Te strig...te chem...te caut...iti scriu...ma lasi intr-o tacere surda ce ma doare...
Am in gand chipul tau...acum...doar lacrimile imi mangaie fata...
Acum vorbesc doar cu gandurile mele....
Vorbesc si cu degetele mele care scriu tot ce gandesc...nu le pot opri...as vrea... dar nu pot...nu vreau sa pot...ai luat tot...sufletul, inima, trupul, dragostea mea...ai luat tot...vino inapoi cu ele...le vreau din nou...iar... si iar...
Inchid ochii si ma dor, dor pana si lacrimile ce nu vor sa se elibereze...Si totusi, cand o fac...se revarsa in gat cu hohotele ce vor sa iasa si ele afara urland de dorul tau...
Uitare... m-ai lasat in uitare...uitand de tot...de clipele frumoase...?
Vocea inimii mele te striga!...TU,DRAGUL MEU....NU O AUZI...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu