luni, 29 martie 2010

Eu,vulnerabila...



...Nimeni nu e asa aproape cum esti tu...te simt chiar si in somn...si....ma trezesc zambind...
vreau sa-ti simt respiratia....sa-ti simt mainile peste fata mea...
...Orice moment petrecut cu tine ma face sa ma simt iubita...sa simt ca viata are un nou sens...
nu am mai cerut nimanui sa aiba grija de mine...am gandit ca ma voi arata vulnerabila.
....Ai putea sa ma pastrezi langa tine?...am nevoie sa aud asta....sa simt asta....am nevoie sa-mi spui ca-ti apartin!...nu mai vreau sa ma trezesc singura...eu si cu mine!
Inchid ochii si ma pierd in vise...camasa alba!...aluneca de pe mine...urmand curbele corpului meu...ma simt privita...de parca ai fi in spatele meu...mi-e frica ca realitatea nu e asa...prefer sa simt...si raman in pat....inca un pic...amanand...clipa....visand la tine...la noi...la parfumul tau...la vocea ta..la vorbele ce ni le-am spus...la cuvintele nespuse...dar atat de bine simtite...ma gandesc la tacerile noastre...momente fara reguli...mister..dragoste...
...Inchid ochii...si imbratisez perna...ca si cum ai fi fost tu...imaginea ta e in fata ochilor mei...privirea mea te cheama...te saruta...te mangaie...iti vorbeste...te roaga...timida intind o mana...o asez usor pe pieptul tau...te privesc...ma ridic pe varfuri...spre gura ta...inca un pic...si ...iti simt buzele calde....moi...
...O lacrima aluneca pe obraz...si...pt a o ascunde...incep sa te sarut...timid...oricand ma poti opri!....oricand ma poti alunga...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu